KUNDCASE | Verifone är en världsledande aktör inom elektroniska betallösningar. De är levererar i över 150 länder världen över, till såväl e-handel som fysiska butiker med mottot: Snabbt smidigt och säkert. Sprio har haft ett långt samarbete med Verifone och är otroligt stolta över att leverera kvalitativ personal till denna branschjätte. Vi passade på att fråga Miryam Mussie, Tech Support Manager, på Verifone hur hon ser på samarbetet.

Vad är det första du kommer att tänka på när du hör ”Sprio”?

– Det första jag tänker på är flexibilitet, de är smidiga att jobba med och ger bra service!

Varför valde du inledningsvis att samarbeta med Sprio?

– En kollega rekommenderade Sprio för mig, hon hade bara gott att säga och jag kan säga att allt hon beskrev för mig stämde överens med verkligheten.

Har förväntningarna efterlevts i processen?

– Varje gång! De har verkligen levererat på alla plan, när vi har krånglat och haft motgångar det senaste året så har Sprio varit en flexibel partner som har kunnat anpassa sig snabbt. Personalen på Sprio har levererat och visat på kompetens. Kommunikationen med Sprio har varit mycket bra och det märks i hela ledningsgruppen att de brinner för god service.

Vad skiljer Sprio från andra leverantörer du tidigare har jobbat med?

– Just flexibilteten sticker ut, samt att Sprio levererar på det som är utlovat, man får många bra kandidater att välja på. De har överträffat alla mina förväntningar men framför allt har de varit flexibla när man behöver det. De tar även bra hand om sin personal som de har hos mig. Alla är nöjda och de märks även i det jobb de utför.

Skulle du kunna tänka dig att använda Sprio som leverantör för kommande rekryteringar?

– Jag är extremt nöjd och rekommenderar Sprio starkt till alla som frågar mig. Jag kommer absolut att använda Sprio i framtiden, de är helt enkelt det bästa alternativet om man inte kan lägga tid/resurs på att göra en bra rekrytering!